Hobit: Neočekivano putovanje (Proširena verzija)
Bilbo Baggins živi jednostavnim životom s ostalim hobitima u Shireu, sve dok ga čarobnjak Gandalf ne nagovori da se pridruži skupini patuljaka koji žele preoteti izgubljeno kraljevstvo patuljaka Erebor od strašnog zmaja Smauga.