Vozač
Mladi vozač za bijeg uzda se u ritam svog osobnog soundtracka da bi bio najbolji u svom poslu. Ali nakon što je prisiljen raditi za mafijaškog šefa, mora se suočiti s posljedicama kada propala pljačka ugrozi njegov život, ljubav i slobodu.