Nemoguća misija: Protokol duh
IMF je ukinut kad ga okrive za terorističku bombašku urotu. Pokrenut je „Protokol duh", a Ethan Hunt i tim moraju očistiti ljagu s imena organizacije.
IMF je ukinut kada ga okrive za globalnu terorističku bombašku urotu. Pokrenut je „Protokol duh", a Ethan Hunt i njegov odmetnuti novi tim moraju ući u ilegalu i bez ičije pomoći i kontakata očistiti ljagu s imena svoje organizacije.