Zločesti dečki zauvijek
Marcus i Mike moraju se suočiti s novim problemima - promjenama u karijeri i sredovječnim krizama dok se pridružuju novoosnovanom elitnom timu AMMO iz policijske uprave Miamija kako bi svrgnuli Armanda Armasa, opakog vođu narkokartela.