Poroci Miamija
Kada detektive Ricarda Tubbsa (Jamie Foxx) i Sonnyja Crocketta (Colin Farrell) zamole da istraže brutalna ubojstva dvojice federalnih agenata, nađu se uvučeni u zavodljiv i ubojit svijet trgovaca drogom.