Nemoguća misija 3
Ovo je „Nemoguća misija" kakvu još niste vidjeli! Ethan Hunt suočava se s dosad najopasnijim protivnikom – sadističkim trgovcem oružjem Davianom.
Ovo je „Nemoguća misija" kakvu još niste vidjeli! Kad ga nadređeni dovuku natrag u akciju, Ethan Hunt (Tom Cruise) suočava se s dosad najopasnijim protivnikom – sadističkim trgovcem oružjem, Owenom Davianom (Philip Seymour Hoffman).