Finale sezone. Potaknuti bolnim uspomenama, Lucas i Carrie pripremaju se za borbu života protiv osvetoljubivog Rabbita i njegovih nemilosrdnih vojnika. U Bansheeju Rebecca dokazuje odanost Proctoru, koji se vratio kući.