Toni i Willi uhvaćeni su u krađi; Toni bježi, ali Willi je uhićen. Rath i Charlotte pretražuju policijske dosjee o bandi iz robne kuće i nailaze na bezbrojne smrti djece s ulice koje su proglašene nesrećama.