Zbog Stennesove odsutnosti, grof Helldorff imenovan je šefom SA-a. Rath posjećuje Stennesa u zatvoru kako bi mu rekao za Helldorffovo imenovanje. Wendt je podvrgnut pritisku kako bi Stennes bio pušten.