Gräfa na plesnom maratonu mijenja Rudi koji u naručju drži iscrpljenu Charlotte. Heymann i Katelbach objašnjavaju Rathu kako funkcionira boksački posao. U sjedištu SA-a, Moritz i njegovi prijatelji pripremaju se za operaciju potrage.