Malu Seegers i dr. Völcker planiraju pokušaj atentata na Wendta; Malu bi ga trebala namamiti u zamku. Malu se zbog toga ne osjeća ugodno. Zajedno s Rathom u sjedištu SA-a, Stennes planira puč protiv Hitlera i SS-a.