Rath povjerava Gennatu i Grzesinskom svoj plan da okonča rat u podzemlju organiziranjem sastanka svih uključenih. Wegener obavještava Goldsteina da se dijamant ponovno pojavio i da želi organizirati primopredaju kako bi oslobodio taoce.