Zajedno sa Stennesom i oko 200 drugih ljudi u stožeru SA-a, Rath se priprema za uličnu bitku iako je Hitler iz Münchena naredio zabranu marša. Postrojbe jurišne jedinice spremaju se napasti Ku'Damm.