Ispitivanja Kuschkea i njegovih ljudi dovode do istog rezultata: za djela okrivljuju samo mrtvog Naumanna. Ne mogu još dugo zadržati muškarce. Podvojenih osjećaja, Gräf daje Rathu kompromitirajuće fotografije Wendta.