Rath pluta u slanom bazenu kod dr. Schmidta i bori se sa strašnim vizijama... Charlotte stiže do kuće Sonnenborn i svjedoči kako dr. Schwarza odvode policajci Kuschke i Lanke. U međuvremenu, Toni i Renate pokušavaju pobjeći.