Rath, Stennes i druge SA trupe napadaju sjedište NSDAP-a u Hedemannstrasseu; 1. je travnja 1931. Armenac obećava da će ubiti dr. Schmidta, ali na kraju to prepušta Rathu. Je li Rath sposoban ubiti vlastitog brata?