U Crvenom dvorcu: Željezna Else, Slijepi Bob, Ede Nož i Walter Weintraub, koje čuvaju Rath, Henning, Gräf i Czerwinski, zatvoreni su tri sata kako bi riješili svoju zavadu. Wendt prijeti Seegersu da će prijaviti Malu zbog veleizdaje.