Miljenica
Početkom 18. stoljeća u Engleskoj prijateljstvo neuspješne kraljice Anne i njezine bliske prijateljice lady Sare Churchill, koja umjesto nje rješava državna pitanja, poremeti dolazak ambiciozne sluškinje Abigail Masham.