Boks In Krondki Dragulji
Ko se Scooby Doo in družba vozi skozi Louisville v Kentuckyju, naletijo na otvoritev muzeja boksa, ki ga odpira boksarka Laila Ali. Muzej napada srhljiv robot, ki hoče vse uničiti. Bodo družba in Laila Ali premagali to kovinsko nadlogo?