Legenda zlatega mikrofona
Naši preiskovalci s pomočjo Josepha "Run" Simmonsa (znanega kot častiti Run) iz hip-hop skupine Run DMC želijo priti do dna skrivnosti o duhu slavnega vodje skupine iz 1930-ih, ki straši med mladimi hip-hoperji v četrti Harlem.