Scooby-Doo, pasje čudo!
Scooby Doo z druščino raziskuje primer pošasti Meduze, ki krade zbiralcem umetnin, kot sta Radley Crown in njegov cucek. Radley Crown in njegov pes sta Modri sokol in pasje čudo Dynomutt (ki sta pravzaprav na lovu za omenjeno pošastjo).