Srhljiva Priredba Jekylla In Hydea
Scooby in družba so na snemanju filma s slavno Sandy Duncan. Tokrat na priredbi filma. Dogajajo se čudne reči. Pošast Jekyll se prikazuje in povzroča nevšečnosti. Lahko Sandy in naša družba preživijo napade in rešijo filmsko skrivnost?