Vlogi In Duhovi V Dvorcu Na Hribu
Ko se Shaggy in Scooby v zapuščenem dvorcu srečata s prijateljco Lizo Koshy, ne vesta, da bosta postala zvezdi njenih vlogov in tarči duha. Bodo odkrili kaj se dogaja v tej hiši? Ali se bo končalo slabo in bodo nastopili v poslednjem videu?