Leteča zvezda!
Ko se člani druščine vozijo mimo mesta Shreveport v Louisiani, jih s ceste zbije meteor, ki leti proti ranču, ki je v lasti nogometaša in voditelja TV-oddaj, Terryja Bradshawa. Izkaže se, da je to vesoljska ladja, ki izpusti pošast.