V Divjini Izgubljene Superge
Scooby Doo in družba plujejo po Amazonki skozi deževni gozd v družbi slavnega Jasona Sudeikisa in iščejo zaklad… Družbi in g. Sudeikisu sledi grozljiva pošast Kačamož. Bodo preživeli to pustočovščino in razvozlali skrivnost?