Strašenje tisočerih glasov.
Daphne družbi predstavi Franka Welkerja in znajdejo se sredi skrivnosti. Druščina spozna Franka Welkerja, Gray Delisle-Griffin, Matthewa Lillarda in Kate Micucci. Snemajo epizodo s štirimi raziskovalci in govorečim štirinožnim prijateljem.