Poslednji jetnik!
Scoobyjeva ekipa preiskuje pojavljanje duhov v starem zapuščenem in razpadajočem zaporu. Na lovu za strašnim duhom naša družba ponesreči naleti na Morgana Freemana, kjer snema dokumentarec. Freeman raziskovanje naše tolpe ves čas komentira.