Gostija dr. Frankenjedca!
Shaggyjevo in Scoobyjevo navdušenje nad obiskom starega gradu v Nemčiji se ostalim članom ekipe zdi nerazumljivo dokler se tam ne srečajo z nikomer drugim kot s slavnim kuharjem in televizijskim voditejem Altonom Brownom.