Maščevanje močvirske pošasti!
Scooby-Doo in prijatelji na dobrodelnem golfskem turnirju v Floridi spoznajo košarkaško legendo in ljubitelja kegljanja, Chrisa Paula. Shaggy postane njegov nosač in tako pomaga kralju asistenc pri reševanju lokalne šole.