Skregani lovci na skrivnosti!
Scooby-Doo in prijatelji odpotujejo v Chambersburg, na staro bojišče blizu Gettysburga, da bi raziskali skrivnostno pojavljanje zombijskih duhov vojakov iz ameriške državljanske vojne.