Strah pred Ognjeno pošastjo!
Ko je Scooby z družbo na Siciliji, spoznajo slavnega igralca Steva Buscemija, ki ima tam sorodnike. Skupaj preganjajo Ognjeno pošast. Igralec najstnike uči, kako postanejo pravi gasilci, da se bodo lažje zoperstavili Ognjeni pošasti.