Duh iz nočne more na šoli za jasnovidce!
Družba se izgubi v gorah, ko naleti na Univerzo za jasnovidce nedaleč stran od poti. Junaki tam spoznajo Whoopi Goldberg, ki že nekaj mesecev obiskuje to šolo in je tik pred diplomiranjem, ko šolo napade duh iz nočne more.