Njujorško podzemlje
Shaggy je malo tudi beatniški pesnik, zato ga Scooby prijavi na letni pesniški dvoboj, kjer tekmuje s slavno pevko Halsey. Na odru Shaggy zmrzne, še bolj pa se prestraši, ko na prireditev vdre pošast Kroko-grdobec iz njujorškega podzemlja.