Navdušenec nad najhitrejšo hrano!
Scooby in Shaggy sodelujeta na tekmovanju v prehranjevanju s hitro hrano verige restavracij Doc Tally, kjer se spopadeta s svojim največjim tekmecem, komikom Jimom Gaffiganom!