Hollywoodski vitezi!
Scooby in družba pridejo uročeno vilo in spoznajo slavnega igralca Georgea Takeia, ki živi v soseski in bi vilo rad vpisal med zgodovinske znamenitosti. V vili je namreč oživel stari oklep, družba pa ugotovi, da hiša sploh ni zapuščena.