Same lutke!
Scooby in družba domevno obsedeno lutko pospremijo na letno tekmovanje v ventrilokvizmu. Tam srečajo dva sodnika, Jeffa Dunhama in Darci Lynne Farmer. Domnevno obsedena lutka se izkaže za prav zares obsedeno, saj oživi in napade svojo konkurenco!