Družba spozna slavnega igralca Christiana Slaterja in kaj kmalu se skupaj znajdejo v glasbeni dogodivščini, polni petja in lovljenja! Christianovi sošolci ponovno organizirajo maturantski ples, ki ga jim je pred leti uničila pošast z imenom Wolfman.