Plesna matrona zmešnjave!
Ko slavna plesalka Maddie Ziegler na plesnem tekmovanju osvoji stari plesni studio, v katerem straši, povabi Daphne Blake in njene prijatelje, da ji kraj pomagajo raziskati.