Maizie ignorira Lucasa in Findleyja, ki kmalu izvesta, da ima Maizie sestrično, in se naučita nove veščine. / Lucas se spoprijatelji s svetlo vijoličnim pajkom, Findley pa je ljubosumen. / Lucas in Findley se vselita v hišico za punčke.