Šest kratkih posnetkov s predstavitvami Lucasovih prijateljev. / Arlo kar naprej zastavlja vprašanja. Lucas se nauči potrpežljivosti. / Lucas odkrije kos torte in se odloči presenetiti Findleyja z zabavo presenečenja.