Lucas ne more verjeti, da jih Maizie zapušča, ker gre na zimsko spanje. Skuša jo zadržati v hiši. / Weebiscuit vedno premaga Dimples. Ta prosi Lucasa za pomoč. / Lucas odkrije zračnik, ki piha topel zrak, in prepriča Bodhi, da hiša diha.