Skokec/ Findleyjev slab dan/ Si zvonil
Lucas, Findley in Bodhi so obsedeni z novo igračo. / Findley verjame, da je hiša zanj nevarna po več pripetljajih z napravami za uničevanje muh. / Arlo pogreša mamo. Lucas mu da zvonček, da ga pokliče, če ga bo potreboval. Napaka.