Arlova mama gre lovit hrano. Lucas se odloči, da bo čez noč skrbel za Arla. / Iz kamina se zasliši krik in prijatelji določijo Lucasa, da gre pogledat, kaj ga povzroča. / Lucas, Findley in Bodhi odkrijejo hišico iz medenjakov in jo pojejo.