Lucas in Findley se prelevita v superjunaka, vendar Findley noče biti pomočnik. / Mogočni Boop in Leteči Čudo najdeta izgubljenega mladiča mravlje in se ga namenita rešiti. / Lucas igrivo posnema Bodhi. Vendar jo je mogoče užalil.