Arlo se med igro zabava, s pospravljanjem pa odlaša. / Lucas, Arlo in Findley se ves dan igrajo z oblaki. / Arlo se ne more upreti skušnjavi, da ne bi skozi luknjo pokukal na sosednji vrt.