Findley najde škorenj, ki ga z Lucasom uporabljata kot svoj grad. / Lucas in Findley zabavata Avocado, ki so jo zaprli v pasjo kletko za poredne. / Lucas prinaša Dimples stvari, ki ležijo po hiši, da se ne bi počutila zapuščeno.