Čakanje Maizie/ Zvoki noči/ Gusar Lucas
Pomlad je končno tu. Maizie se vrne po zimskem spanju. / V iskanju novih zvokov Lucas in Findley pritisneta vsak gumb v hiši. / Lucas in Findley gresta na gusarsko pustolovščino in iščeta zaklad, pogrešano igračo Avocado.