Pernillas kaosartade resa: "Idiotiskt"
Det har blivit dags för Benjamin att flytta ut från Jacob och Melinas lägenhet och in i hans egen. Pernilla och Susanne åker till Marbella, men ingenting verkar gå riktigt som dem vill.