Kärleksbeskedet: "gifter mig om två år"
Bianca och Pernilla går till ett norskt medium för att få svar på sina frågor. Bianca och Philippe har precis gått skilda vägar igen och nu har hon egentligen bara en fråga: ska hon fortsätta kämpa eller gå vidare?