Festfix inför Biancas 25-årsdag!
Bianca planerar 25-årsfest och vet inte att Pernilla, Jacob, Melina och Lovisa träffas i smyg för att bolla egna idéer. Pernilla stressar hem från ett gig i Sundsvall för att hinna se slutet av Benjamins stora konsert som hon lovat att gå på.